W WIADOMOŚCI REKLAMACYJNEJ / GWARANCYJNEJ PROSIMY PODAĆ:- Imię i nazwisko- Telefon kontaktowy- Opis problemu- Zdjęcia uszkodzonego mebla- Numer zamówienia lub adresPomoże nam to maksymalnie szybko rozwiązać Twój problem!W PRZYPADKU REKLAMACJI PRODUKTU Z KONIECZNOŚCIĄ NAPRAWY:- reklamowany produkt zostanie odebrany w najszybszym możliwym terminie. Informacja o terminie odbioru zostanie podana na 1-2 dni przed przyjazdem firmy transportowej.- Na czas odbioru prosimy zorganizować osoby do zniesienia uszkodzonych mebli, a same meble odpowiednio zabezpieczyć.- Naprawa zostanie dokonana w ciągu 7 dni roboczych, po czym naprawiony lub wymieniony mebel zostanie przekazany do firmy transportowej.- W ciągu 7 dni roboczych od przekazania mebla do firmy transportowej, zostanie zrealizowana powtórna dostawa, zgodnie ze standardowymi zasadami.
Menu